Skolavslutning

Halloo:)
Imorgon har jag skolavslutning för alla som undrar. Haha. Egentligen skulle jag vara med tjejerna, men alla ska ju tydligen göra olika saker nu? Vissa ska till grönan, vissa ska till badberget, vissa ska bort, vissa ska hem..
Fast gribbe kommer ju imorron, yeey! Jag ska tvinga med henne nånstans. Fast hon har ju säkert bestämt något med sina nya klasskompisar. Någon som vill göra något imorron? För Alle ska nu helt plötsligt vara med Tina Simon och Amanda L, och nej tack jag vill helst inte vara med dem.. :S För tina (som jag knappt känner?) typ tvingar alle och va med dem och att jag och amanda ska dit med, men neeej! Snälla nån som kan göra ngt? (a) <3
Ifall amanda inte kan alltså.. :) SKRIV PÅ MSN! Föresten kommer jag sakna min sjuka klass faast vi ses om 2 månader igen -.- :P
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0