Skolavslutning snart

Halloo:)
Hade träning idag.. det gick bra hade jag tänkt skriva.. hehe. Men vi skulle börja med kullebyttor på gymnastiken och då började jag typ skratta mitt i min kullebytta för jag kom på vad jag gjorde för cp kulleytta på SM hahaah å då typ studsa jag på min ryggrad, det kändes som jag hade sträckt den :( Men det har jag nog inte, hoppas jag iallafall. En kullebytta ska f*n inte förstöra mitt sommarlov:D Mouhaha. Iallafall. Vi hade träning och sen kom diamonds efter nån timme:) Malmgren, din gymnastik är ju sjukt grymm gumman:)<3 Och alla som var på try out var jätte duktiga också:)
Sen åkte jag hem med naomi & isabelle och sen gick vi in på konsum för jag skulle ha pastasallad osv till imorron.. jo käre folket.. vi ska till SKANSEN -.- kolla på djur, det är ju trevligt? sjuuuk skola säger jag bara.
Nu måste jag kila:)
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0