Publish it

Det är ganska sjukt...
När jag inte har pengar på mobilen får jag en massa sms. Det kanske beror på att jag inte smsar personerna själv?
Men när jag väl har pengar så är det typ 2 sms man får -.- Hehe. Fick runt 13 stycken idag.. Förlåt att jag inte svarar, men jag har verkligen inga pengar. Mitt kort är spärrat på 200 fast än jag har abonnemang (stavning?), det sjuka är att jag har comviq kompis, och då är det ju gratis och smsa till en annan med comviq kompis? Fast jag kan ändå inte smsa..
Iallafall. Ville bara att ni skulle veta det så ni inte tror att man ignorerar er eller något :) <3
Ska kolla på tv nu.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: AlleBalle <3

Hahaha, jag vet precis hur det är. jag får bara sms när jag har redan har sms:at för typ 500kr xD

Vad kollar du på? :P

<33333333

2008-06-23 @ 23:10:43
Postat av: Nicole

Haha :P

Jag kollade på freaky friday (a) orkade inte se hela.. heh.

<3

2008-06-23 @ 23:12:43
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0