List

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Hmm.. alla roliga sms från alla underbara :) och nikki sov ju över.
Vad gjorde du kl 8 i morse?
sov som en stock hahahah
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
kollade på tv
Det sista du sa högt?
nej
Vad har du druckit idag?
apelsin jouice, fun light & vatten i think
Vad var det senaste du åt?
glass (a)
Vad är det för väder hos dig just nu?
sådär...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
va?
Sover du tungt?
nej faktiskt inte, även fast jag skrev ''sov som en stock'' tidigare i listan. jag vaknar skit lätt :)
Mardrömmar?
nej haha min drömfångare tar hand om det hahaha
Vilket ämne är roligast i skolan?
idrott
Har du något jobb?
nej då.
Favoritlåt just nu?
im yours. eller okej, inte favorit. mer stuck in the head låt.
Vad gör dig glad just nu?
vänner är det bästa som finns.
Favoritgodis:
surt
Musik just nu:
(?)
Sommarplaner: 
I'VE NOOO IDEA :(
Morgon- eller nattmänniska:
natt
Bio eller promenad:
bror på
Är du kittlig:
jag är nog bland världens kittligaste.
Snarkar du:
haha nej
Stjärntecken, födelsedag:
vädur 30 mars
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga :D
Vad vill du jobba som? 
haha ingen aning
Stökigt eller välstädat?
Jag gillar när det är välstädat, men det är det typ aldrig ... hehe.
Gillar du att sjunga?
jao :)
Spelar du något instrument?
spelade piano, hahahha.
Vad längtar du mest efter just nu?
världens bästa emelie malmgren, i miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0