Kate and Leopold

Hejhej.
Jag är jätte trött nu, men det kan ju bero på att jag nästan dygnade igår ^^ Försökte iallafall.
Har inge minne om hur det gick. Kommer bara ihåg att klockan var 4 sist jag kollade..
Kollar halvt på en film på 3an, Kate & Leopold. Det handlar typ om nån snubbe från 70 talet som kommer in i nutiden.
Haha skum film. Föresten tycker jag att vi ska ha sommarträningar med laget :) Ja, jag är ganska bra på att byta ämne direkt, hihi (a) <3

Önskar nån pigg & rolig person var här nu. Alexandra skulle vara perfekt. Haha.
Hon är faktiskt den ända som får mig och stanna vaken hur sent som helst. Mohaha:)
Nä nu är reklamen över i think. Måste kila nu.

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0