I'm home fo'sh0!

Hallooo.
Nu är jag hemma ifrån spanska resturangen. Tyvärr kunde jag inte kolla snett på nån snubbe eftersom servetriserna var tjejer.. haha. Och så var dem snälla :P
Maten smakade rumpa iallafall. Nej ja skoja bara det var faktiskt jätte gott:) nikki var också med. hahah hon dampade loss. sen när vi skulle in i bilen så skrämde vi två st barn HAHAHA så himla kul. Just nu sitter vi och översätter engelska låtar till svenska:D Det är skit kul. Och olivia hjälper mej på msn. Hon äger ut mig! jag & nikki ba; there was once a bird, his name was rååååger'' hahahahah *dör av garv* sen kommer öölivia med världens bästa å äger ut vår lilla råger låt:P hahaah :D
måste kila nu.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0