Here you go!

Hejhej:)
Nu är jag hemma. Laddade bara upp 3 st bilder, är verkligen jätte trött just nu.
Iallfall. Bilden på kläderna är skitful. Det är min cp mobilkamera, för min ''riktiga'' kamera har inga batterier.
Det blev inte så värst mycket köpt, men det var någon som kommenterade att jag skulle visa.
Föresten, det där med sommarrean... Är det bara jag som tycker det är tråkigt? Haha.
Alla snygga kläder är ju borta, sen är det bara (förlåt) men enligt mig fula kläder kvar. Iallfall det mesta.
Det är ju roligare när det är normala priser, då finns det en massa snygga, hihi (a)
Jaja nu måste jag dra.
Puss & Kram

Klicka för större..1: Det jag köpte, 2: Amanda är ett pucko, 3: Amanda är ett mega pucko :P Hah :) <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA, NICOLE SISTA BILDEN VAR INGEN SNÄLL BILD! xD <33333

2008-06-25 @ 22:18:46
URL: http://gribbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fina grejer du köpt, söta bilder :D

2008-06-25 @ 22:24:20
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0