Hemma nu

Hejhej.
Det var skitkul igår. Eller idag kan man säga. Vi somnade lite över 04.00. Haha iallafall jag och Alexandra. Amanda Gribbe & Amanda Jarnesjö fick damp på oss, så dem gick in i amandas andra rum. HAHA. Klockan var typ halv 3 på natten då. Men när dem gick fick vi värsta skrattdamp och började käka godis:) Mohaha! Sen smsade jag stackars emelie karlson! HAHA.
Iallafall. Jag ''vaknade'' 05.00 och slog på alle. Men hon sov. Jag var den ända som var vaken och det var inte kul så jag somnade också haha. Sen väckte alle mej klockan 10 på morgonen och jag pigg som en tupp ba hoppade runt. Sen så gick vi in till amandorna. Dem fick ADHD. Men Alle skulle ta tåget 10 över 12 till södertälje och skulle möta sin pappa på tåget. Han har varit utomlands i typ flera måndader:) Eller asså med hans jobb.
Har en massa bilder. Dem kommer sen:)
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0