Hemma

Hej igen allihopp! :) Blev ganska stressigt på Stan. Men kul. Heh. Först mötte jag Amanda vid Sollentuna Station. Sen så hade vi noll koll på vart vi var. Haha. Men så hade inte jag pengar på mobilen (Det fylls på den 1a!!:D) Men det hade Amanda. Fast hennes mobil hade inga batterier, eller asså jo, men lite. Fast min var full laddad så vi bytte simkorten (; Så alla ni som fick SMS. Det kan ha vart Amanda. Man vet aldrig.. heh. Iallafall. Sen så ringde Alexandra och sa att dem satt på Sandy's ? Wooot?! Så sa hon att vi skulle gå på drottningsgatan. Rakt fram hela tiden. Okej, men då undrade vi var drottninggatan låg. Haha vi vet faktiskt vart det ligger. Där vid SOUK, där Debenhamns låg förut. Åhlens osv. Ellerhur? Men nej, Alle hade noll koll. Så det blev massa strul fast sen hittade vi varandra iaf. Sen var vi inne på Gallerian hela tiden. Sen garvade vi lite åt allt möjligt. Sen skulle Amanda äta fast jag var mätt så jag började smsa folk från Amandas simkort & min mobil :) Yey! Mobilen är min droog. Jaja sen drog vi hem för Alexandra skulle va hemma 4 för hon skulle färga sitt hår, och hennes syrra också. Och det var något konstigt. Hennes syrra skulle typ ut eller så, så vi var tvugna och vara där 4. Sen satt jag och Amanda vid datan. Sen e jag hemma nu. Fast jag kanske ska sova hos Amanda med Alexandra senare ikväll. Men bara kanske. Vi får se (;
Nej nu måste jag ringa dem och se om det blir något ikväll..
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0