Hello

Hejhej. Lovade egentligen en kompis att följa med till Stan med henne idag. Men jag orkar inte, seriöst kolla vädret..
Får väl göra något annat. Alexandra & Amanda L ska baka nån tårta för deras kompis Tina fyller 14 imorgon. Kristina är hundvakt. Since when?! Kristina och hundar lixom. Haha sötis. Amanda J sover typ. Ska väcka henne, bombar med sms. Vi har samma sms signal. Den är skit irriterande. ''Twit twit, twit twit, SMS!!!'' Man får typ en hjärtattack varje gång. Jag tror ni flesta har hört den. Okej enoguh about that.

Mitt sommarlov brukar alltid vara skitkul. Men inte nu nej, för det är bajsväder ute. Seriöst jag flippar. Moln den 19e juni? (Jag har btw fortfarande pengar på min mobil. YEY!:D) Föresten ska jag ringa upp alla i laget nån dag tror jag. Nån måste ju det. Annars blir lagdagen aldrig av! Fast jag har inte allas nummer. Eller njeah.. Har mer än halva laget så det borde funka.
Saknar alla jätte mycket <3

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0