Heeemmmaaaa

Hallooo (: <3

Är hemma nu. Simon hade damp hahahah så himla kul :D Fast jag satt framför datan :P Vadå ofta jag pallar sitta och kolla på honom när han kör star wars.. på tal om star wars. När vi var ute skrek han mitt namn och lekte star wars med sig själv och typ klängde på mig. Om ni hade sett mig där på ICA hade ni nog trott att jag var en bamse tomat..

Snart ska jag iväg. Ska träffa nikki igen, wöööw (: Egentligen skulle jag vara med en kompis med det sket sig.. Jag kunde inte :/ Jaja.

Nu ska jag kolla på E nånting, nån skvaller kanal och dem ska snacka om aliana looohan! (Lindsay Lohans lillasyster) & hennes patetiska trick för att bli känd.. obeservera att det är repris från nåt år sedan.. har hon hunnit bli känd som artist? Nope det har hon inte. Hon är fortfarande bara känd för att vara Lindsays lillasyster. Jag lovar att hälften av er som läser det här inte ens visste att Lindsay hade en lillasyster som hette Aliana. Haha det är så himla kul och se sånna på tv :D Jag tycker inte dem är dumma, nej. Men dem är inte smarta heller..
(Men jag ska inte säga något, jag älskar ''The simple life'' med paris & nicole, dem är ju as roliga:D)

pussss

Kommentarer
Postat av: Naomi

2008-06-18 @ 20:20:41
URL: http://naaomii.blogg.se/
Postat av: Naomi

HAHA råkade skika den föra komentaren liiite tidigt HAHA, jag visste inte de xD,, jag älskar också de high five;)<3333 Miis u Nicoole =)

2008-06-18 @ 20:21:57
URL: http://naaomii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0