Funny :D

Telefonboken har ju ändrats en massa sen sist jag gjorde den här listan. Har fått massa nya, bytt namn (då ändras ordningen..) och raderat nån eller några..



Titta i din telefonbok

10. Cecilia Barry
40. Louice Nilsson
12. Emelie Malmgren
36. Kristina
49. Nathalie Enegren
11. Emelie Karlson
21. Erika
6. Annie
3. Amanda Jarnesjö
7. Carolina
5. Amanda Lundstedt

Har du pussat nummer 10?
Haha på DM i think. Eller när jag träffade henne sist.
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 40?
Allt med laget, men kanske när jag, coach louice, coach malin, barry, siri och my var hemmos siri (: <3
När ska du träffa nummer 12?
Jag vet inte. Men jag saknar henne som fan! <3
Är nummer 36 söt?
JAARÅÅ! :D <3
Vad var ditt första intryck av nummer 49? 

Snäll
Hur träffade du nummer 11? 
En träning :)
Gillar du nummer 21?
Japp
Har du träffat nummer 6 den senaste månaden?
Japp
När såg du nummer 3 sist? 
Några dagar sen
Har du varit i nummer 7 hus?
Sen dagis.
När är nästa gång du ska träffa nummer 5?
Snart tror jag, jag vet faktiskt inte.
Är du nära vän med nummer 11?
Ja eller asså.. var iallafall.
Har du gått på bio med nummer 21?
haha nej :P
Skulle du kunna gå ut med nummer 40?
haha looouice :D
Vad pratar du och nummer 12 oftast om? 
allt mellan himmel & jord, haha. kan berätta allt för henne.
Känner du nummer 36? 
hon är en av mina allra bästa vänner.
Skulle du kunna ge nummer 3 en kram?
Jag gör det nästan varje morgon förutom på loven.. så ja :P
Hur är vänskapen mellan nummer 10 och 21? 
Dem går i samma lag, eller gick. Så dem känner varandra pretty good (:
Hur länge har du känt nummer 5?
Sen 6an.
Har nummer 49 ett förhållande? 
I don't know
Skulle du vilja slå 6 i ansiktet?
haha never! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0