26 Juni 2008

Hejhej
Vaknade idag av en jätte konstig dröm. Kommer inte ihåg vad. Men iallafall.
Egentligen skulle jag vart med Amanda idag fast hon har ju gått och bestämt med tjejerna i sin nya klass nu.
Kanske ringer alexandra. But i don't know.
Annars kanske jag trallar hem till pappa:) Ska ringa. Jag har ju inget bättre för mig iallafall.
Måste duscha först. Vill bada men vädret är ju inte på så bra humör. Hehe.
Hoppas lagkvällen blir av. Eller lagdagen eller vad man nu ska kalla det :) Då kanske vi kan bada i nån simhall.
Måste kila nu. Föresten, Kristina kommer hem på fredag! YEEEEEEEY! Har henne tills 21 augusti sen får cuba henne i tre år, but after that, she's back FO'SH0! Yeyeyeyey!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0