080618

Hej hej allihopp:)

Just nu sitter jag hemma hos Simon. Jag är lite halvt barnvakt åt honom. Men han är jätte snäll så det gör inget :)
Han är inte en sån där skitunge som springer runt och skriker. Hahaha. Vi har hoppat studsmatta och jag har skit roliga bilder på plutten :) Egentligen orkade jag inte hoppa men han tvinga mej. PLUTT!

Föresten, jag kommer ju vara hemma hela sommarlovet så ifall det är någon annan som också ska va det (av folk jag känner.. ) Då är det bara och slå en signal för jag har inte så jätte jätte mycket för mig :P Jag vill utomlands. Kan kanske tjata till mig det? Det är nog inte så svårt heh.
Kanske får med mig en kompis också. YEY! Ska tjata lite när jag kommer hemmis (:

Kristina åker den 18e eller 20e? Nånting sånt.. iallfall. Då kommer vi alla ta ledigt och åka med till arlanda. Eller ja, det har vi bestämt iallafall. Vem hade tänkt betala för taxin? Och kristinas pappa kan nog inte sjutsa hem 10 tjejer. HAHA. Whatever, jag ska dit. Även om jag så ska behöva hem för att vi inte kan åka bil eller taxi tillbaka. (Fast det kryllar av taxi bilar där.. :P) Jaja, my point is. Att om vi inte hittar nån sjuts hem så kommer det vara kul iallafall. Haha vi har alltid roligt :)

Nej nu måste jag ner till Simon!

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0