Vaken hahaha

Hejhej! (:
Aa nu är jag vaken, heh. Men emelie smsade igår typ 1 att vi skulle mötas tidigare för då får vi skjuts. Yey!
Jaja ska möta dem i rissne, men vaaaaaaart i rissne?! :o Men det lönar sej nog för olivia skulle skicka sms å väcka mej haha. Men signalen är as läskig när man sover. Men jag är ju redan vaken, så att..
Nu f*n ska jag få lite färg. Haha kanske inte på en dag men joo nu bestämmer jag det.
Om det inte finns några dumma fiskar i vattnet ! Hatar er. Gör det verkligen. Vad finns ''vattendjur'' för egentligen?!
Säg inte att fiskarna finns för mat , för dem är tillochmed äckliga å läskiga som döda!
ursäkta dampet på fiskar haha men men :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0