Sunshine.

Det är bra väder idag! :) Det var det igår också. Fast lite väl varmt. Jag och Hanna gick runt i bara ben, short och linne och höll ändå på dö av värmen. Haha! Tillslut fick Hanna nog och frågade om vi kunde ta bussen (bussstrejk!) Då var Josefin så irriterad på oss, haha. Så hon sa att hon kunde sätta sig på bänken och se om bussen kommer. Fast jag och Hanna fortsatte gå. Sen började vi skrika ''Får får får? Nej, får får inte får, får får lamm'' och folk kollade snett, haha. Sen tyckte jag att det kändes som när vi var på hotellet med hela cheer föreningen, på SM i borås. Så jag undrade om vi verkligen var i Haninge. Då började Hanna skrika: ''Hej, vi är från stockholm!'' Heh. Hade världens roligaste bild på hanna på bänken (där vi satt i två timmar, för ingenting.) Men den går inte att ladda upp.. Aja. Ska till pappa snart. Eller runt 5 / 6. Hah. Har inte träffat lillasyrran på flera dagar. Föresten blir hon 6 månader idag! Min sötunge! :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0