Sömnbrist

Jag kan inte sova, så himla jobbigt. Jag som alltid brukade vara den första som fall i sömn. Bokstavligt. När vi satt ner och pratade, tjejerna. Kunde jag helt plötsligt bara falla ner med huvudet åt sidan och somna. Haha! Nu är det ju tvärtom. Dem flesta somnar. Sen är det jag & en eller två till uppe. Åh jag är sugen på pannkakstårta, såg det på Nathalies blogg! Hah, men hejsan tjockis! Klockan är ju typ 12 på natten snart! Ska jag förklara hur det känns och vara här hemma nu?
♥ Amanda Gribbe, min bästavän. Är i Nice. Och ska vara där i 4/5 veckor till!
♥ Alexandra V.K & Amanda Lundstedt är i Spanien.
♥ Emelie Karlson, Hanna & Hannas kompis Emma är på landet.
♥ My är på landet.
♥ Tove är.. i ullared tror jag.
♥ Annie är i nån konstig stad.
♥ Emelie Malmgren åker till Ungern kanske imorgon! Olivia med!

Och så är det fleera. Jag lovar alla e utomlands eller på landet! Men jag orkar ju inte ta upp alla. Tog bara några slumpvis.
Nej nu tror jag verkligen att jag ska borta tänderna och gå och lägga mig. Blev as trött helt plötsligt. Tack bloggen!:)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha du blev kär i min pannkakstårta!:)

Jag har jätte lätt att somna nu förtiden efter kollot, men jag vaknar typ vid åtta ..:O

<3

2008-07-07 @ 10:54:15
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: Natta

haha jag tog faktiskit en bit pannkakstårta nu på morgoen muums! :)

2008-07-07 @ 10:54:57
URL: http://naathaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0