SOLIGT! :)

Hejhej!
Gud vad bra väder det är idag! :) Fast igår var det ju 31 grader! Iallafall borta i Viksjö.
Blä, usch. Igår såg jag en film då var det en ''paris hilton lookie'' som hade blivit kidnappad, av nån psykisk störd idiot XD Hans lillasyster som var 12 år hade tagit självmord för att hon inte svarade på ett brev (?) Haha sjuk film :P Men blev så himla äcklad. För det var en hemsida, så skulle folk rösta på om hon skulle dö eller inte. Fast då fejkade han rösterna själv XD Sen så gjorde han så att hon skulle dö. Då började han skära hennes handleder. UUUUSCH FYY SKABB. Sist jag tog blovprov så mådde jag asbra tills jag såg blodet då svimmade jag :S Sen svimmade jag en gång till efter typ 10 minuter. Usch. Aja dem hittade henne iaf :P men jag hatar sånna där blod filmer :S SKABB. Nä nu ska jag se om nån är hemma i sverige -.- Alla är ju bortresta...
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Natta

svar; ja jag längtar:D<3

puss

2008-07-15 @ 12:24:32
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: Natta

har du varit där? :)

ska du resa nånstans:)

2008-07-15 @ 12:26:16
URL: http://naathaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0