RÅDAMP

ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Nu har jag tom varit helt puckad och kollat på bilderna från grekland 07!! Alla, verkligen alla är borta. Och hälften är ju på sina jävla landställen! KOM HEM! Jag dör snart, jag lovar. SKIT SOMMAR, 08 KAN TAAA SIG! Jag kommer vara kritvit till skolstarten :'(
Fast... Olivia får mej ju på bra humör genom msn (hon har de på mobilen) och hon har lovat att vara inne ibland :D hon får mig alltid glad (a) <3

0hlivia' ungern med världens bästa ellen säger (16:48):

Om du och jag skulle simma brevid varandra i vattnet skulle dom tro att de va en bajskorv och en manet som simmade brevid varandra :D


Kommentarer
Postat av: emelíe ♥

Ha en fin vecka :)

2008-07-07 @ 16:53:09
URL: http://emilelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0