mitt inlägg

hej allihopa! (: <3
emelie hääära, haha.
just nu är jag med nicole, bella, my och tvillingsystern olivia (:
jag har ingen aning om vad jag ska skriva, ha-ha.
idag har jag ätit glasss och soolat (även fast det inte var speciellt mycket sol, but whatever ) sen blev det en del tv oxå(:
sen gav det av till my. skulle igentligen gå på promenad med anonym, men jag sket i den och gick hit istället.
det var en överaskning att jag skulle komma idag, guuud vad kul det var att träffa min lilla pippi, saknat henne såååå! <3
sen blev det massa godis och film.

det var allt för mig (a) hahah.
ha det bäst!
p.s. nicole, jag älskar dig hjärtat!

puss eran
emelie malmgren♥  
kolla gärna in min blogg (a) www.milliey.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0