Lista :)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Har ingen, haha! elr har, har jag. Men använder inte.
Vilken svordom använder du mest?
FAAN!!
Äger du en Ipod?
Aaarå! (:
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag tror jag dampade loss på den, så den gick sönder. Men mobilen.
Hur många resväskor äger du?
Varierar på vart jag ska. Runt 3?
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
HAHA nej!
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ofta jag köper mat? Mamma&Pappa. Men typ Ica, konsum?
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Det är olika.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Mean girls :D:D <3
Har någon av dina vänner barn?
Nä.
Om du vann mycket pengar på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Lagnö med laget! Haha :P
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha ooh yes. Idag dessutom!
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nä.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Haha lyssnar inte på CD. Bara radio eller så.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Det heter oboy annars.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Yesyes.
Vad åt du till middag?
Har inte ätit än. Men igår vart det grill.
Kan du vissla?
Jorå! (;
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Jag går i cp 8an (efter sommaren)
Vilken personlighet är ett måste hos en partner?
Snäll&rolig :D
När sov du senast på golvet?
Igårkväll. Under ett skrivbord dessutom. HAHA, men äger ju!
Vilken är din favoritdrink?
Coca Cola i våra hjärtan!
Gillar du din boendesituation?
Va? Alltså om jag gillar vart jag bor? Ja.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 9
Äter du frukost dagligen?
Nä.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nää inte nu på lovet. Eller tja. Ibland.
Hamnar du ofta i trubbel för att du pratar under lektionerna?
I 6an, haha. Fast det gjorde alla vi, alltså tjejerna. Men det var ju 2 år sen
Vilken är din favoritfrukt?
MANGO & ANNANAS. fast jag tål inte mango typ :/ men who cares?
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
15 wööw!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Haha nä
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
SIMON Å HANS LEKSAKER XD
Vad var det senaste du åt?
Kaka:)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Heelt olika. Men mest tjejkompisarna såklart.
Gillar du senap?
Spyr.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Pappa kom på Nicole -.- annars hade jag fått mitt favvo namn, nathalie!! :) tack pappa!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
YEY!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida. Ibland mage. haha om jag dampar på värmen XD
Tycker du om att krama folk?
AA:)
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja, min bästakompis är mästare på sånt. -.-
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte XD Men jag tror mamma gillar oliver.. påtal om oliver så fick jag en syssling som heter det för nån dag sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0