Laptop

ååh jag har hittat världens bästa laptop! Jag vill ha den nu nu nu! Jag ska åka och kolla på den idag, men pappsen :) Kommer bli aaaaas glad om jag får den, så länge som jag väntat&tjatat.... Men jag tror inte jag kommer få den. Nånting för lite :S Men vadå jag vill ju inte ha den till värsta programmen ?:s vill ju bara gå in på msn & pea (a)! Och jag helt seriöst hatar den här datan. Asså den är inte gammal eller nåt. Fick den i... lite innan julas. Men det var ju inte direkt som om jag ville ha den.. Jag ville redan då ha en bärbar men det fattar ju ingen!! Blir så himla sur, min halvsyrra får en men inte jag :S för att hon ska plugga ? HALLÅ, JAG GÅR OXÅ I SKOLAN?! Hon e ändå bara inne på facebook! jag skulle va inne på pea och msn. vilket är tusen gånger viktigare. (a). nä men seriöst jag vill ha den där datan. jag kan skita i min månadspeng i 3 månader och då har jag betalat datan :D eller nej det har jag inte. Kanske 5 månader. Plus att jag har 1000 på mitt kort och jag kan betala redan nuu! FÖRSTÅ DET. jag ska ha dendär datan. i don't care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0