Ingen läser ändå bloggen, så... :P

10 favoriter:
Färg:
Rosa, Vitt, Blått (såklart dynamites färger också :D)
Mat: Tacos (a)
Band: Haha inget.
Film: Varierar
Bok: Haha absolut ingen.
Sport: Cheerleading
Årstid: Fredag & Lördag.
Glassmak: Vanilj, Choklad & Jordgubb.
Tid på dygnet: Haha va?

9 för tillfället:
Humör: Boooored.
Smak: ?
Kläder: Linne & Shorts.
Bakgrund: Windows vista (?) Har inte orkat byta, hah.
Nagellack: Rooosa (a)
Tid: 23:09
Omgivning: Va? Sitter i sängen :D
Irritationsobjekt: S!

8 första:
Bästa vän:
Carolina.
Screen name: nicoolis (HAHA, INGA KOMMENTARER)
Husdjur: Guldfisk (?)
Piercing: Hål i öronen räknas väll? (:
Förälskelse: Första gången jag såg godis. Oh yeees. haha.
Musik: Nån vaggvisa hahaha!
Bil: I'm freakin' 14

7 senaste:
Cigarett: stoppar inte in skit i munnen.
Mat: Pasta
Dryck: Saft :D
Biltur: Igår
Spelad låt: I'm yours.
TV-program: Nåt på ''E!''

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nä?
Brutit mot lagen: Haha de har jag säkert.
Blivit arresterad:
Badat naken: När jag va liten, ja.
Varit med på TV: Jaaa!
Kysst någon du inte känner: nej...

5 nej tack:
Kläder: Haha illrosa försmå mjukiskläder.. :S
Mat: FISK.
Musik: Tokio Hotel, fast det är ju inte musik, men ett skrik på hjälp..
Dryck: Kaffe, haha sorry allihopp (a)
Personlighetsdrag: Dryg. Fast det är jag själv ibland.. :P

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Passade Nora
Du kan höra just nu: TVn
Du inte kan leva utan: vänner, familj & ofc cheerleading.
Du gör när du har tråkigt: Datan, smsar, tv?

3 personer:
Du kan berätta allt för: Flera stycken.
Du tycker om: jag gillar ju alla vännerna?
Du inte gillar: S. Sundberg (alla vet)

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Våren, tävlingar & min älskade födelsedag (a)!

1 önskan: Meh, alla vet väl att den inte går i uppfyllelse om man berättar den? (:


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag läser den! du påminner jätte mkt om min kusin!!

2008-07-17 @ 23:45:36
URL: http://kajsaingnas.devote.se
Postat av: Lisa

hha dom där är roliga :)

2008-07-18 @ 18:31:45
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0