I'm back

Hejsan allihopp!

Ja, nu är jag hemma igen, haha. Badade inte så länge. Men jag har faktiskt blivit ganska brun. Eller brunare.
Fast än vi satt i skugga. Men vi badade ju en massa också förståds.
Sen så såg vi Carro i Dragons, haha.
Vi tänkte fråga henne om hon ville ringa Frida med oss (en tjej i diamonds som fyller år) för Carro My & Bella är ju bra kompisar med Frida. Och så skulle vi sjunga haha, men det blev aldrig av.
Istället så byggde vi, vi körde baskets och double base hah. Sen massa partnerstunt, det gick inte bra kan jag säga haha. Sen skulle vi köra baskets, då provade typ alla. My med har jag för mig, fast jag vet inte. Iallafall bella jag och malin. Haha jag klarade faktiskt en bra för att vara jag, inte topp eller något haha. Okej. Då måste ni förstå att med bra menar jag att jag flög en meter ungefär, hah. Men andra gångerna ramlade vi bara bakåt som bollar. Vi var för flummiga.
Men jag fick faktiskt upp Malin i en double base men sen började My asgarva då tappade vi -.- Hah.
Ja det vet nog det. Men min cp bränna är iallafall borta. Nu är jag bara bruun (: Inte röd!

Och föresten, jag ska till pappa på tisdag och vara där i en vecka. Så jag hittar jätte jätte jätte gärna på något med nån haha. (Det är cheercamp i mellan också) Försten på tal om pappa, det är jätte många som säger att Saga är en snäll bebis :D För att hon inte gråter när man ger henne till främmande personer :P Asså när dem bär henne. Haha, det kanske bara varar i några månader xD.
Jaja nu orkar jag inte skriva mer.
Gör det ikväll förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0