Godmorgon för min del.. (a)!

Hallooo! :D
Vaknade nyss. Eller nja, har vaknat flera gånger i natt faktiskt. Men sen har jag somnat om. Usch hatar det -.-
Ska rulla upp rullgardinen här framför mig och kolla om det är bra väder, hoppas....  OOOOOH MY GOD! :D :D :D
Fan nu blev jag fleeera gladprocent gladare XD Haha. Jag är värsta sommarungen, fast jag har ju mina konstiga sidor , tex. att jag är rädd för fiskarna i vattnet, hahaha. Men jag ska bada iår, det lovar jag. Fast det blev ju lite svårare nu när jag såg en jävla orm (det är det värsta jag vet) när vi var på spring cross och jobbade med cheer föreningen, haha olivia var med, sen filmade hon ormen å skickade den till mej, haha hjärtattack times 2! :P Nä nu ska jag uuuuupp!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0