Fullproppat :)

Haha nu kom det en massa inlägg efter varandra. Men det är för att jag inte kommer ha tid & blogga mer ikväll. Iaf. På höstlovet ska jag nog (99 procent) till Alanya. Om det inte är träningar ifs. Eller om jag kan/får för tränarna. Sen på Jullovet ska vi nog till Thailand i två veckor! YEEEEEEEEEEEEY! Man måste ju boka biljetterna redan nu. Så det är bäst för amanda att hon kommer hem snart! (Ska nämligen få med henne:D) Haha hon kommer nog inte säga nej. Hon älskar thailand. Men hoppas hon inte ska nånstans med familjen. Aja, jag hittar väl nån annan:) Haha nån som vill med? XD Jag vet, alexandra! Eller nån. Påtal om sånt. Vill nån (som jag känner) med till grönan den 21 september? Min pappas jobb håller det å jag får ta med en kompis, Gratis alltså. Åkband, mat å allt. Så säg till:) Men jag hade tänkt fråga amanda (a)! Vi får se.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0