Cold

ååååh jag fryser ihjäl här snart! Vad är det här för sommar egentligen? Jag har på mig tjocktröja dessutom. Fast det kanske bara är jag som fryser... eller? Jag tog en dusch för nån halvtimme sen för jag frös då också, så smart som jag är så blev jag ju ännu kallare när jag kom ut. Åh, pucko # 1 Nicole! Jag har jätte tråk ''/ Men ändå orkar jag inte ringa någon heller ^^ Inte för att någon är hemma. (Förlåt för att jag tjatar så mycket på att alla e utomlands men jag fryser ju här!!!) Påtal om utomlands, Olivia behövde inte operera! :) Så nu kan hon och emelie åka till ungern med deras kompis.. Ser ni, aaallaaa ska bort. Jag har fortfarande inte fattat varför vi inte åker nånstans. Kan nån snälla förklara varför jag måste sitta här i cp kalla sverige ?!
DAMP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0