bajs

asså den här kvällen ger mig verkligen otur! Jag som har mitt turhalsband på mig! (fyrklöver haha).
för jag frågade nyss om jag och olivia å alla andra skulle göra nåt imorgon då kunde inte my så då frågade öölivia om jag ville med dem till ingarö & bada. fast nikki är ju här så mamma tycker det är taskigt :S
men jag kan efter tvåå, hoppas bara att dem är hemma då :P
yey nu svara hon :D (sms) att dem kunde efter 5.. får se om bella kan. haha stackars bella vi bestämmer alltid att hon ska va med :P men my ska va med jojjo eller nåt sånt så hon ville inte va med oss.
Diss. haha.
nu ska jag vara lite snäll & social mot nikki. fast ifs sitter ju hon vid andra datan så vi kan prata med varandra genom msn haha fast vi hör ju varandra, hahaha nikki dampar på nån tjej XD asså hon pratar med sig själv ahah söt :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

?????vad snackar du om??????

2008-07-23 @ 00:38:37
Postat av: Anonym

haha taskigt:P

jag tycker att det var bra för då åkte jag te jakan å hade kul där istället:P

2008-07-23 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0