22 Juli 2008

Hej allihopp:) Idag fick jag gå upp kl. 8. Haha.
 För pappa skulle till jobbet och Saga & Marie är i västerås hos Sagas mormor :) (Saga är min halvsyster ifall ni undrar) Ja och jag orkade inte stanna hemma själv för imorgon kommer min kompis från USA som jag inte har träffat på 2/3 år! Var där själv i en månad, (I USA alltså, för 2 år sen tror jag) det var så himla kul! Hon ska vara här i två veckor.
Så imorgon, (ska jag frivilligt!!!) gå upp klockan 7, tidigt igen! För att hinna till arlanda.
 Hon kommer runt åtta nån gång. Jag tror nikki hänger med haha.
Men hon säger ju att hon brukar sova till 4 (?) Då är det lite konstigt ifall hon vaknar :P Jaja. Hoppas hon följer med iaf. Annars vågar jag inte åka haha!
Det var kul igår med emelie,olivia, bella & my. Fast det var lite pinsamt när emelie kollade på en video på min mobil och vägrade släppa mobilen :$ :P
 Men det gör inget, hon såg inte hela :D
Ja idag vet jag inte vad jag ska göra, men en sak vet jag, och det är att jag är sjuuuuuukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0