When I grow up I wanna be famous

Hejsan :D Nu är jag hemma ifrån väldens roligaste träning, gud vad jag skrattade åt Rebecca idag. Iallafall så har jag alla devils föreningskläder här hemma hos mig :) Yay. Min tjocktröja är väldigt stor men jag hoppas den krymper i tvätten! Det står ''NICOLE'' på baksidan :D hihi. Och Dynamites loggan på framsidan :D yay. Asså gud jag och my hade så kul på vägen hem, en av dem 100 sakerna som vi gjorde var att jag skulle köpa en sån där sandwish från en typ aparat på tågstationen, så fastade den och my hoppade på apparaten så mackan ramlade ner PLUS mina pengar, HAHA. Sen började hon hoppa på den och jag låg på centralen och asgarvade :D men nu ska jag fixa inför imorgon, lucia :) puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0