Tisdag

Hejsan:) Hade sjukt kul idag i skolan. Sen åt vi kladdkaka oxå haha yay! Vi hade engelska prov.. inte prov direkt men typ. Och det gick jätte bra :) Vi fick typ inte plugga till det.. haha. Men det var inte alls svårt. Åh jag undrar vilka rosetter vi kommer få i år, till Cheerleadingen alltså, Louice sa ju att hon hade hittat världens finaste! Hihi. Ikväll är det desperate housewives, YES! Förresten, Tove och hennes tvilling Frida har fått modelljobb! Imorgon ska de plåtas åt telenor! ;) Haha kul va? Dock inte i Sverige, utan i Norge kommer det visas men dem får bilderna ändå. Fatta vad kul, dem slipper ju fan skolan, har kul + att dem får betalt. Fast dem är kopior och ser verkligen ut som modeller! Puss

Kommentarer
Postat av: cornelia

haha du är den sjätte som säger de, vi får visst RIKTIGA betyg :P men jag är sämst i min klass, på riktigt :P jag är den ända som har 2 mvg alla andra har minst 5 st typ.. :S<3

2008-12-10 @ 17:30:07
Postat av: Nicole

haha men i sjuan räknas inte betygen:)

2008-12-10 @ 17:57:54
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0