Några bilder från idag :)

Här kommer MASSA bilder från idag :) De är tagna med Amandas systemkamera :) Alla är inte så jätte bra för vissa har jag tagit (a) och jag är inte så teknisk av mig :P

Amanda tog den här :)

Stina och jag haha :)

Jag kan flyga, visste ni inte det?

Kristina haha :D stolt fotograf (a)

En av våra gårdstomtar xD

Ser ju ut som att jag har värsta stora grottan i min mun (?) konstig bild haha:D

fråga inte :P

jag och amanda :)

haha stina höll på dö :D hon blev attackerad av mig typ..

HAHAHAHA asså de är inte som det ser ut x)
det är en sån där grej man har till brasan och vi körde limbo med den (a)
hon halshugger mig inte. ;)

eh ja..

amanda och stina:)

amandaa :)<3

eh..

Kommentarer
Postat av: Hanna

hah, nicole du har typ olika kläder på dig på alla bilder ;) <3

2008-12-27 @ 13:05:51
URL: http://absoluthannas.blogg.se/
Postat av: Jenny

WOOOW, vilken fin blogg! Hur har du gjort det? Verkligen cool!



// Jenny ♥

2008-12-27 @ 13:11:15
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0