Amanda, Nicole och Stina

Hejsan :) Nu sitter jag hemma hos Amanda. Stina är också här, en kompis som har flyttat till Cuba (hennes mamma fick jobb där) men nu är hon och hälsar på :) Fan vad kul! Vi har varit ute och köpt lite käder också. Jag fick med mig hem 2 t-shirtar, två tröjor och en kofta :) Plus ett smalt skärp till en av tröjorna :) Fast jag hittade ingenting på rean :P haha jag hatar mellandagsrean, folk får damp då. Sen är det inget speciellt heller../ amanda. Hela sverige var ju fan och dampa i stinsen. Men vi hittade iaf inget där, kanske synd, kanske inte.. Sen åt vi på burger king, hehe. Nu har vi fotat massa med Amandas nya kamera (läs: SYSTEMKAMERA!!) iiih :D Och sen ska vi hem till mig och sova där (a). Och systemkameran följer kanske med jippie! Men nu ska jag vara social (; Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0