AJ HELVETE AJ.

Idag på lunchrasten så skulle vi bygga en grispyramid, fråga mig inte varför för jag har inget vettigt svar. Iallafall så började vi tjejer för vi hade så tråkigt. Så kommer killarna och vill vara med, okej sa vi. Men iallafall blev det en väldigt stor pyrre. Eller njea, rätt så. Jag och Elin var näst längst upp och hade lilla lollo på oss, sen så rasade pyrren och jag hamnade med smalbenet i bordskanten så jag har världens största bula nu :( Jag kunde inte gå först min lärare bärde mig och så ville han att vi skulle till sjukhuset å kolla vad som hade hänt. Men jag ville inte så jag, ebba, tove och annie satt i lärarummet så skulle jag hem och mamma undrade vad jag hade gjort.. jag ba: eeh.. jag.. uhm.. vi.. gjorde en grispyramid. Haha snacka om att tjejerna garvade och mamma dampade :D och sen kollade jag på luciatåget men det gör skit ont :( asså usch. bild på vår ''lyckade'' pyrre kommer senare.

förresten, det var poliser på vår skolgård för de hade hittat två väskor fulla med äckligt jävla knark bakom skolan. Asså det är ju sofielund (skolan mittemot) som håller på med sånt, ingen i min skola knarkar. Dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe (A) jag skrev till det själv :)<3

2008-12-05 @ 20:01:08
URL: http://absoluthannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0