50 saker om mig

  • Jag kan gå ner i spagat
  • Jag har en (halv) lillasyster som blir 1 år om ca. 1 månad.
  • Jag börjar nästan gråta om jag ens ser en orm, haha usch.
  • Jag har flyttat 2 gånger i hela mitt liv.
  • Jag hade mörkare hårfärg när jag var liten.
  • Jag har alltid varit en av de kortaste i min klass
  • Jag känner 11 tvillingpar, haha det ni!
  • Jag älskar Gilmore Girls och Desperate Housewives. 
  • Jag har små händer i jämförelse med folk i min skola haha.
  • Jag och bella brukade skriva på msn om när zoey 101 började i somras haha.
  • Jag har 4 vänner som betyder lite mer än dem andra.
  • Jag har aldrig blivit rånad eller så.
  • Jag har råkat spraya parfym i min bästaväns öga så hon började gråta.
  • Jag har alltid varit lite underviktig, men jag kan inte ro för det.
  • Jag svimmar alltid när jag får en spruta i mig, eller om jag ser massor av blod.
  • Jag började blogga för att amanda gjorde det. i 6an haha
  • Jag har en annan blogg som är lösenordsskyddad.
  • Jag har en kusin som bor i USA.
  • Jag har en nära vän som bor i Cuba, fast hon kommer hem snart!:)
  • Jag har går på Cheerleading.
  • Jag hatar juniorerna i vår skola.
  • Jag har inte köpt några julklappar än.
  • Jag är 160 cm lång. 
  • Jag har lärt mig säkert över hundra grejer av cheerleadingen.
  • Jag älskar tjejerna i mitt lag lika mycket som dem i min klass.
  • Jag har en ipod nano, den där vita smala gamla haha.
  • Jag är skiträdd för fiskar, jag badar aldrig i havet haha.
  • Jag gillar surt godis.
  • Jag är inte kort och inte lång i mitt lag, jag är medel haha.
  • Jag gör allt för Saga :)
  • Jag har sämst kondition
  • Jag har två hål i varje öra men använder nästan aldrig örhängen. 
  • Jag har bara fått en fästing på mig i hela mitt liv.
  • Jag är inte världens starkaste direkt, om man säger så..
  • Jag älskar glass.
  • Jag har ett bankkort men använder det inte.
  • Jag (så dum som jag är) badade i en öde strand i san diego när jag var liten, DET FINNS HAJAR DÄR.
  • Jag blir sällan sjuk. Och när jag väl blir det så är jag jätte sjuk.
  • Jag har både en stationär dator och en laptop.
  • Jag bor hos mamma och är hos pappa varannan helg och på onsdagar.
  • Jag suger på att åka skidor.
  • Jag gick på konståkning när jag var 8 och en ny tjej i min skola känner igen mig från då.
  • Jag gick på balett när jag var 4 och kunde gå ner i split, och spagat på båda benen och massa sånna saker.
  • Jag älskar NO och Matte när jag väl förstår det.
  • Jag älskar neutrala färger.
  • Jag har stora ögon, usch
  • Jag älskar grönalund och har nästan alltid haft guldkort.
  • Jag vågar inte gå på malmvägen på kvällen.
  • Jag har haft 27 fiskar i hela mitt liv och alla hette Lisa.

  • Kommentarer
    Postat av: Hanna

    AH! HAJAR I SAN DIEGO :O :D <3

    2008-12-16 @ 16:54:32
    URL: http://hhannish.blogg.se/
    Postat av: Hanna

    AH! HAJAR I SAN DIEGO :O :D <3

    2008-12-16 @ 16:54:42
    URL: http://hhannish.blogg.se/
    Postat av: cornelia

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ALLA HETTE LISA xD<33

    2008-12-16 @ 17:08:55
    Postat av: Nicole

    Hahahah ni två är roliga ni :D <3

    2008-12-16 @ 18:33:43
    URL: http://nicolepippi.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    då ska jag skaffa en orm (A)

    2008-12-21 @ 20:31:20

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0