Uppe med tuppen

Hallo !

Om ni undrar varför jag är vaken nu så ska ni nog inte fråga mig, för jag har ingen aning.
Men det är bra, för då försover jag mig inte, annars slutar det som vanligt.. att amanda ringer och så fejkar jag att jag har varit vaken skit länge, hihi. Det har hänt ett flertal gånger.

Jaja så stan blir det med bästis idag, sen imorgon är det jobb på tjejmilen med dem bästa tjejerna, guess who? DYNAMITEEEEES! <3

Nu ska jag ge casey ett par leggings, haha!

Puss


det ska alltid vara du&jag

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA, looks like you and me play the same stragedy :D Och ja, alltid du och jag bästavän <33

2008-08-30 @ 11:47:45
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0