Svimmfärdig

Hello. Är hemma nu. Ganska kul var det ändå :).

Började med att jag träffade my kvart i nån gång, sen gick vi till ICA. Men såklart var det stängt och My ville inte vänta i 5 minuter :P Sen åkte vi till huvudsta för och träffa malin a. så gick vi till konsum eller vad det var, men stängt där oxå.
Så vi glömde maten helt enkelt och åkte in till gärdet. Vi var inte helt säkra på vart vi skulle så vi smsade malin b, vår tränare. Vart vi skulle gå av.. hon ba: ''Gärdet eller tjejmilen'' haha bra där malin :P finns ingen station som heter tjejmilen ju! :P

Sen jobbade vi massa. Och rebecca i dragons kunde såklart inte låta bli och reta mig haha, så hon och milli stod och ba: niicolee skräpplockaren! (det var en grej på spring cross, då tvingade rebecca mig och plocka muggar från marken haha). Sen så sprang frida och ritade på mig, åt rebecca. gaah! hah.

Sen så hade inte jag ätit nånting, asså frukost eller så. Och igår kväll innan jag la mig så var jag hungrig men det sket jag i. så runt halv ett höll jag på svimma, allt blev typ svart haha. Men sen sa rosanna åt mig och äta så jag överlevde:P .

Sen när vi skulle tillbaka så hade vi bråttom till tåget, så hann jag, my, malin, josefin & louise in. fast alicia, fanny & sofia hann inte med haha, sen skrek vi som f*n, efter ett tag märkte vi att vi satt på ett tåg och att det faktiskt var folk i tåget.. haha

Japp. Sen så måste jag säga att olivia är världens mobbare haha! stackars lilla jojjo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0