Stan

Hej gullungar.

Har ätit världens godaste mat ikväll. Mums.
Sen har jag ätit Ben & Jerrys också! Känner verkligen hur vältränad jag är.. not. Haha.

Imorgon är det stan och kanske shopping med amanda bästavän.
Japp, bara kanske. För nu för tiden så hittar jag ju nästan ingenting!
Antingen är det för stort eller för litet, när det gäller tröjor.
Och jeansen ska alltid vara för långa! Gaah!

Fast ifs brukar jag i stort sett alltid hitta något när jag är ute med Amanda.
Åhhhh vi ska in på weekday, har inte vart där på år känns det som.
Och det stämmer, sist jag var där så var det faktiskt 2007. Dock i december but but..

Nej nu ska jag fortsätta prata med Nathalie, vi snackar om hur dålig han Darin är.. som föresten nathalie snackar med just nu i telefon. (Hennes kompis halvkusin or something). Självsäker är han också. Hah!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Japp, I'm your personal shopper, bebbe ;)

Älskar dig <3

2008-08-29 @ 23:50:34
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0