Rolig grej

Ta fram tid iPod/Mp3 och slumpa låtar. FUSKA INTE!

1. Hur mår du idag?
I decide

2. Kommer du komma långt i livet?
Crazy Girl

3. Hur ser dina vänner dig?
Bring it on

4. Kommer du gifta dig?
Over you

5. Vad är ditt livs themesong?
One step at a time

6. Vad är ditt livshistoria?
Miracle

7. Hur är skolan för dig?
When I grow up

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Aldrig nöjd

9. Hur kommer imorgon vara?
Barndom

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Ultimate

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Do you know?

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Take me away

13. Hur är det med ditt liv?
It can only get better

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Don't stop the music

15. Hur ser världen på dig?
Something I never had

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Every step you take

17. Vad tycker dina vänner om dig?
You're my angel

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Irriplaceble

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Uptown Girl

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
I got to keep on moving

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Everybody

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
So sick

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Over my head

24. Vad är några tips till mig?
I live for the day

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
To little too late

26. Vad är min danssång?
Devils låt DM 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0