Min skola är typ.. retarded.

Okej, nu ska jag berätta lite om min skola. Eller nej, jag ska berätta om våra projekt. Vi har något som heter projekt i vår skola (nänä det menar du inte?) som ni märkt. Det går typ ut på ingenting, nä men olika saker varje gång. Sen slutar det alltid efter flera veckor med en muntlig redovisning. Föresten har vi något som heter träningsveckor i ungefär 3 veckor, i början av terminen varje år, det är för att dem ska se i vilken engelska / matte / svenska grupp tex vi ska gå i. För er som inte vet kan t.ex 6or gå med 9or i matte (om dem är smarta dårå). Eller ja, vilken klass som helst. Nu är det träningsprojekt och man ska välja en förebild. Nån som har påverkat människors livsstil. Jag tänkte ta mina tränare men då började alle asgarva. Hallå? Dem är faktiskt roliga:) Dem ändrar vår livsstil, dem får oss och köra styrka haha, dem gör så vi längtar efter träningarna, dem får faktiskt oss och må bra haha, osv.  you name it! lixom vem ska vara ens förebild om inte ens tränare? men tydligen ska det vara nån.. lite.. känd? Eller nja , typ. Tydligen är det massa som ställer upp och hjälper mig imorgon. haha tack så mycket. lixom who the hell is martin luther king? okej jag vet vad han gjorde, men ordet har fastnat i huvudet. Men han är fortfarande inte min förebild? Ska jag ljuga då eller? förlåt för att jag typ inte har einstein eller hans kusin som förebild.

gaaah cp skola # 1. som tur är har vi fått typ 5 nya lärare:) dem är roliga, sigge är bäst haha!
nu ska jag platta mitt fula hår och sova , ska upp bajs tidigt imorron you know..


PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Anna

jag tycker att du gör helt rätt som har dina tränare som förebilder, stå på dej för det är sant, tränarna förändrar och stöttar en. Mina förebilder är definitivt mina tränare, de har fått mig att övervinna svåra rädslor, de har fått mig att våga träna, när jag genomgår något svårt är de alltid där och stöttar en, de gör mig lycklig helt enkelt. Så jag tycker att det är helt rätt att skriva om sina tränare, så gör det!=)

2008-08-23 @ 12:24:44
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0