Light

Hejhej!

Idag har jag mått illa heeela dagen. Skit äcklig känsla. But i know why.
Spanska & Matte blev det idag. Vi fick göra förra årets nationella matte prov. Gick fan bra ju!
Och ni ska veta att jag inte är nå mattesnille precis. Tvärtom.

Haha alexandra försökte leka värsta smart när vi gjorde det där nationella provet!

Linnea: Nej, man gör inte så..
Alexandra: Asså jo, jag lovar.
Nicole: Haha men joo!
Linnea: Men.. NEJ.
Alexandra: ASSÅ KLART MAN ANVÄNDER EN VINKELMÄTARE FÖR & MÄTA GRADER!
*helt tyst*
Magnus: ... asså.. du vet att det heter gradskiva?

Förresten har jag och Amanda J spelat in ''Rullar fram 2'' Denna gång lite mer.. vilt. Haha!


Ska på träning nu så..

Puss


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahahahahahahahha, (aa) <3333

2008-08-30 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0