Lets go.

Hejhej.
Idag har jag varit på släktfest. Hah kul var det. Sen så var ju Nora där, min syssling. Så vi körde partner stunt  haha! Eller hon stod på mitt lår i libb (asså jag stod ju upp, jag satt inte ner, haha svårt och förklara) haha så söt! Hon är 4 :)
Sen när vi skulle hem så regnade det så mycket så mamma såg inget när hon körde. haha det var kul.


Sen nu så håller jag på & packar. Mamma sak till gotland med jobbet så jag ska till pappa i en vecka.

Och så är det ju cheer camp mitt i allt.

Så jag har ganska mycket och göra.. bajs.

Cheershorts, träningströjor, cheerskor. vattenflaska, sovsäck, liggunderlag, sovkläder, tandborste. Och jaa, allt ni kan tänka er. För och inte nämna hela min garderob som ska med till pappa, hah.
Nu måste jag verkligen gå..  föresten ska amanda oxå med till pappa imorron och sova över.
gaaaaaah nu måste jag packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0