Just tell me that it's over

Jag är så jävla trött på allt & alla just nu. Eller nej, jag ska inte ljuga. Inte på alla. För det finns faktiskt folk jag bryr mig om. Ett få tal. Dem vet vilka dem är.

06 vad bäst. Håller ni inte med?
Fast även fast alla betyg och massa skit kommer nu (betyg är nog det minst jobbiga, av allt jag tänker på), så är det värt det. För under den här tiden har man lärt känna folk, som man nu inte vill leva utan.

Ska sluta klaga på allt & alla nu.
Föresten tycker min mamma att jag är kort, att jag inte har växt på länge? Hallå?! Det finns fan 5 st i 8an som är kortare än mig. Elin, Louice, Amanda Demir, Amanda Jarnesjö & Alexandra!

Det är väl ändå lite överdrivet långt och vara 1.70 i 8an?!

JAG ÄR INTE KORT. Bara för att jag hänger med Annie & Tove för det mesta (i skolan) så ska jag uppfattas som kort? Ebba är ju ett år yngre och är 1.70 (fast hon går i 8an) men hon är väl överlång?

DAAAAAAMP!

Kommentarer
Postat av: aleks

DU ÄR INTE KORT!

2008-08-26 @ 20:52:03
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte i laget.. men typ i skolan & så :/ Fast jag är inte kort, dem andra är långa ffs!

2008-08-26 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0