Hemma från skolan

Hejhej är hemma idag, mådde jätte illa på morgonen. Men nu så är det bättre.
Fast lite tråkigt att jag missade diskussionforumet. Haha här ska ni få höra:

Nicole: Vad är diskussionsforum?
Läraren: Asså.. eh.. det är egentligen.. flummverkstad, haha! Men det måste ju vara ett seriöst namn!
Nicole: Haha, så vad kommer vi göra?
Läraren: Inte vet jag, fika. Kolla på en flaggstång i värsta fall och diskutera om hur den ser ut.

Hah snacka om skön lärare! Vi har tillval på fredagar, på eftermiddagarna, och då måste vi välja nåt ämne. T.ex. Matte, bild, slöjd, musik.. osv.
Klart man tar diskussionsforum, vi får typ göra vad vi vill haha :)

Asså det är en ny lärare, jag tror inte riktigt han har koll på hur vittra fungerar, men jag klagar inte! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0