Bring it on

Hejsan gullungar! :)

Har kollat på Bring it on - In it to win it nu. Har fått värsta cheer suget! Vill träna nu nu nu! Och flera jag känner har ju redan börjat träna och jag blir så himla avundsjuk haha! :)
Har plattat håret nu oxå. J*vlar vad mitt hår har växt! När jag duschar är det till midjan (om jag har håret bakot alltså, vid ryggen :P) Blir ju kortare när man tar fram det. Buhu.

Imorgon ska jag åka med mamma och köpa lite skit saker till skit skol starten! (FYFAN!) Åh snart börjar det! Senare ska jag träffa min kompis för hon åker till USA igen i över morgon :/

Ni får ha det bra och jag lovar att bli bättre på & uppdatera.. när helvetet (skolan) börjar! :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg!

2008-08-14 @ 09:58:17
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0