Bäst för dig.. eller för oss?

Hoppas att vår lärare kommer imorgon! Annars måste vi vara med S4 (Särklass 4) Haha nej jag skojade bara, Senior Klass 4 står det för. Vi är indelade i Minior, Junior & Senior grupper i vår skola. 6an och uppåt är senior. Iallafall, vår lärare var sjuk igår, och idag. Så vi fick vara med Annikas klass, det är typ bara 6or där. Idag somnade jag nästan. Asså det är inte som om Annika säger nåt viktigt. Utan dom snackar om regler och skit, som varje år. Bara det att vi gjorde det hela dagen idag. Yes. Förutom en halvtimme, men då kollade vi på slutet av HairSpray filmen, haha snacka om seg dag.

Imorgon har jag iallafall träning:) Fan bäst för mig att jag hinner med bussen! Jävla cp SL  människorna har ändrat busstiderna så nu går den 3 över från stationen, och vi slutar 3 i skolan? Och lärarna ska ju alltid dra ut på tiden. SKIT om jag inte hinner med! GAAH!
För bussen efter går 33 och jag ska nämligen ta en annan buss från en annan station 57. Sen måste jag packa också. Fast vet ni vad ? Eftersom att jag är så smart så kan jag ju packa ner allt i en annan väska som jag tar med till skolan, heh.

Så ni bussar kan ta er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0