AMANDA IDAG!

Hejsan gullungar!!

Japp japp japp. Amanda har kommit hem och igår snackade jag med henne i drygt en timme skulle jag tro. Nästan iaf.
Först när hon var nånstans vid.. malmö? Haha då tänkte vi på Karna & Lisa, sen nån gång när hon var framme!:)

Runt två ska jag åka till henne. Egentligen skulle vi sova över men jag ska på cp släktfest.
Men vi kan nog göra det imorgon! :)

Föresten, igår när jag träffade Saga.. guuuuuu vad hon hade blivit stor! Seriöst.
Nu kan hon helt plötsligt sitta själv också! :D Så himla söt! :)

Nu måste jag göra mig i ordning eller nåt.

Nog världens finaste bild på amanda! <3
Älskar dig bästavän.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aw, bästavän :D:D <3<3<3 SAKNAR DIG<3<3<3<3<3<3

2008-08-04 @ 11:47:47
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0