16 augusti 2008

Hejsan!

Har typ inga planer för idag haha, (eller så kanske jag skulle vara med tjejerna?) men jag har för mig att jag skulle till pappa. Ifall det blir av med tjejerna så får jag väl åka dit sen.
Påtal om pappa, Saga ska döpas den 23e. Hoppas verkligen inte att det är Kick Off eller så. (Om dynamites ens ska ha det i år, haha).
Vi har fått våra tränings tider nu. På Söndagar&Torsdagar. På söndagarna börjar Diamonds en kvart innan oss i samma hall, då får man iallafall säga hej till sina älskade fd. devilsar :) YEY!

Ska se om jag ska till pappa idag eller inte..


Take care.

Kommentarer
Postat av: aleks

Hur fick du veta att vi ska träna tor och sön? xD

<3

2008-08-16 @ 12:46:39
Postat av: Nicole

Aleks: Hemsidan :) <3

2008-08-16 @ 13:58:20
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0